TOP 10 seriálov

10.06.2019

Čaute ! Na mojej ankete som sa vás pýtala o čom by ste chceli článok.🤫 Písali ste mi že by ste chceli niečo ako mojich top 10. Takže som sa rozhodla pre mojich 10 najobľúbenejších seriálov. 📽 V prvom rade by som chcela povedať že tu budú aké také spoilery. A nechcem Vám pokaziť zážitok takže ich od delím a nemusíte ich čítať .😅



Začnem od 10. Miesta.

Môj 10. Najobľúbenejší seriál

Dva a pol chlapa 🥃

Klasika ktorú pozná každý. A každý ju pozeral. Ja osobne som tento seriál videla celý.Teda všetky časti. A bavila som sa na Charlieho hláškach.

SPOILER:

Po tom čo Charlieho údajne prešiel vlak, som si myslela že to prestanem pozerať pretože mi to prišlo hlúpe. No keď som počkala pár časti, musím uznať že to fakt dobre vymysleli a seriál má ďalej bavil.



Môj 9. Najobľúbenejší seriál

Stratené duše 👻

Ďalšia klasika. Ale na tejto som si frčala fakt dlho. Bavilo ma to že to je niečo iné a nieje  to kriminálka, ktorú dávajú na každom kanáli. Nakoniec som si pozrela všetky časti. V niektorých mi to už fakt prišlo sterotypné. Všetko na jedno kopyto.

SPOILER:

Koniec ma brutálne bavil. Ako Melindin syn porazil všetkých duchov. Trochu ako z rozprávky ale aspoň som nebola smutná že sa seriál skončil zle 🙂



Môj 8. Najobľúbenejší seriál

Svet pod hlavou

Tak. Česky seriál. Ó áno. Musím povedať že mňa bavia seriály nad ktorými musíte aj uvažovať. Aby som vysvetlila v skratke o čo v seriály ide. Filip je policajt. Jedného dňa sa zobudí v čase kde je on ako dieťa a žije život v meste v ktorom vyrastal. Vidí svojho otca alkoholika a ľudí ktorý žili v meste spred 30 rokov. Tento seriál som nemohla nájsť na žiadnej stránke - pozerala som ho v telke takže neviem kde by sa to dalo nájsť.



Môj 7. Najobľúbenejší seriál

Teória veľkého tresku

Ďalší seriál ktorý pozná asi každý. Nebudem to tu ani obkecávať je to oddychovka pri ktorej nemusíte rozmýšľať.



Môj 6. Najobľúbenejší seriál

Priatelia

Áno fakt tu dávam tieto seriály. Ale ja ich milujem!



Môj 5. Najobľúbenejší seriál

Vtierka Castle

Kriminálka. Pri ktorej sa zasmejete a považujete. Milujem hlavne postavy , vážne.

SPOILER:

Milujem to ako sa cely seriál Kate a Rick stále dožierajú a nechcú pripustiť že by spolu niečo mali. Ale keď nakoniec budú spolu mňam !



Môj 4. Najobľúbenejší seriál

2 socky

Max a Caroline 😂. Nemôžem ten seriál prestať pozerať. Kto nevie o čo ide -> Max je obyčajná servírka s nie moc peknou minulosťou a dlhmi. Caroline je dcéra milionára, ktorého zavreli do basy. Stretnú sa a otvoria spolu obchod s "domácimi dortíkmi". Milujem Maxin humor!



Môj 3. Najobľúbenejší seriál

Riverdale

Môj osobný názor je že je to teen seriál. Pre baby aj chalanov. Ide o mesto v ktorom je všetko usporiadané a zrazu zmizne syn jednej z najvplyvnejších rodín. A zrazu sa začnú vynárať tajomstvá a klamstvá. V meste je tiež Betty ktorej sestra chodila s Jasonom ( zmiznutý syn ). Sestra Polly odíde a Betty je zamilovaná do "dokonalého chlapca odviedľa". Navyše do mesta príde Veronica ktorá sa snaží začať nový život.

SPOILER:

Betty sa dá dokopy s Jugom ( jej starý kamarát ). Milujem ich ! Milujeeeeem! Nič viac Vám nepoviem pretože Vám nechcem pokaziť ten zážitok tak ako ho mne pokazil Lukáško 🙂



Moje dva najobľúbenejšie seriály

Môj najobľúbenejší seriál sú Roztomilé mrchy. S pôvodným názvom Pretty little liars - pll. Ide o to že je partia dievčat ktoré sa spolu bavia práve kvôli jednej ktorá zmizne. Po roku vás seriál opäť vtiahne do deja. Aria si začne románik s učiteľom. Emily sa rozíde so svojim priateľom. Hanna má najlepšiu kamošku Monu s ktorou kradne v obchodoch. Spencer má sestru ktorej priateľ flirtuje so Spencer. Všetkým im žačnú chodiť SMS-ky od -A. A ako Alison. Zmiznutá kamarátka.

SPOILER + druhý seriál

Pretty Little Liars: The Perfectionists

Seriál pokračuje ale už len s Monou a Alison. V role učiteliek-záchrancov. Na škole do ktorej chodia len dokonalé deti. A vražda. Znova.



Pár slov k tomuto článku. Viem tieto seriály asi niesu to čo ste čakali ale na tomto si momentálne idem. Možno ste čakali GoT alebo Černobyl či Supernatural. Ale toto sú moje topky tak dúfam že sa Vám niečo zapáči. Ak by ste chceli další takýto článok napíšte mi na môj profil alebo nechajte komentár pod blogom ! Ďakujem !



Simonas blog 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky