Prečo píšem tento blog a čo ma k tomu viedlo?

16.05.2019

Budem mať len pätnásť rokov no už teraz som dospela do štádia, kedy ma baví a zároveň nebaví všetko okolo mňa. Zmyslím si že idem fotiť no po pár dňoch ma to prestane baviť. Kreslím ale tiež ma to baví len pár dní. Varenie naozaj milujem ale predsa len to nieje záľuba, ktorú môžete robiť kedykoľvek a kdekoľvek. Rada píšem príbehy. Ale napísať niečo dlhšie sa mi zdá príliš komplikované a úprimne som na to asi trochu lenivá, pretože rada vidím výsledok mojej práce hneď. Niektorý kamaráti mi hovorili aby som točila videá a pridávala ich na youtube. Možno tak nevyzerám ale som na to až moc hanblivá. Už dlhšie som rozmýšľala čo budem robiť. Ktorej činnosti sa teda oddám naplno ? Bolo mi ľúto si medzi nimi vyberať. A potom prišlo osvietenie :) Budem písať blog. Popravde nikdy som to neskúšala ale o to viac srandy to bude. Bude to niečo osobné kde budem môcť kombinovať všetky moje obľúbené aktivity dokopy. Veľmi ma teší že toto práve čítate a že ste sa nejak k mojej stránke dostali. Budem rada ak mi napíšete spätnú väzbu na môj instagram. Odkaz nájdete v oddelení "o mne". Či už to bude kritika alebo niečo pozitívne <3 

Simonas blog 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky